Het IIT verzorgt jaarlijks een aantal cursussen en heeft daarin een jarenlange ervaring opgebouwd. Het IIT streeft ernaar zijn cursussen naar tevredenheid van de cursisten te organiseren. Toch kan het voorkomen dat een cursist een klacht heeft over een gevolgde cursus.
U kunt een eventuele klacht desgewenst per telefoon of per e-mail aan het IIT kenbaar maken.
Alle klachten worden vertrouwelijk behandeld.
Als u uw klacht per telefoon kenbaar wilt maken dan verzoeken wij u vriendelijk contact op te nemen met het IIT, Maria van de Goolberg via 0485-34 34 26. Als u uw klacht per e-mail kenbaar wilt maken kunt u een mail sturen naar het IIT info@toinevandegoolberg.nl met in de mail vermeld:
Binnen één week na ontvangst van een klacht ontvangt de klager een bevestiging van ontvangst van de klacht en de mededeling dat de klacht in behandeling is genomen. Al onze klachten handelen wij binnen drie weken af na ontvangst. Als er een langere tijd nodig is voor onderzoek, dan stellen we de deelnemer hiervan binnen vastgestelde termijnen in kennis, waarbij het uitstel wordt toegelicht. Er wordt een indicatie gegeven over het termijn van uitsluitsel.
Klachten en de wijze van afhandeling worden geregistreerd en voor de duur van drie jaar bewaard.
In geval de klacht niet naar tevredenheid van partijen kan worden opgelost is het mogelijk de klacht voor te leggen aan een onafhankelijke commissie, waarbij het oordeel van deze commissie bindend is voor het IIT. Eventuele consequenties worden door het instituut snel afgehandeld.
Deze commissie bestaat uit: